Pagrindinis » Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa 1. Kaip vertinate bendrą aptarnavimo ŽŪDC kokybę?* Gerai Vidutiniškai Blogai Jei pasirinkote „Blogai“, nurodykite, su kokiu (-iais) darbuotoju (-ais) bendravote: 2. Kaip vertinate aptarnavusio (-ių) ŽŪDC darbuotojo (-ų) bendravimo įgūdžius (mandagumą, žinias, paslaugumą ir pan.)?* Gerai Vidutiniškai Blogai Jei pasirinkote „Blogai“, nurodykite, su kokiu (-iais) darbuotoju (-ais) bendravote: 3. Kokiu būdu kreipėtės į ŽŪDC?* Telefonu El. paštu Atvykau gyvai 4. Dėl kokio klausimo kreipėtės į ŽŪDC?* Konsultacija, informacijos gavimas Dokumentų tvarkymas (prašymas, pažymos, išrašai, skundai) Kita Jei pasirinkote „Kita“, prašome nurodyti: 5. Ar Jūsų klausimas buvo išspręstas ir atsakyta aiškiai?* Taip Iš dalies Ne Jei pasirinkote „Ne“, nurodykite, į kokius klausimus nebuvo atsakyta. 6. Jūsų pasiūlymai ir pastabos: 7. (Pasirinktinai) Jei sutinkate, kad su Jumis būtų susisiekta dėl pasiūlymo ir (ar) pastabos patikslinimo, nurodykite savo kontaktus: 📞 Telefono numeris: 📧 El. pašto adresas: Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą (telefono numerį ir (ar) elektroninio pašto adresą) rasite ŽŪDC svetainėje www.zudc.lt, skiltyje „Asmens duomenų apsauga“ / Asmens duomenų tvarkymo valstybės įmonėje Žemės ūkio duomenų centre taisyklės. Siųsti