Ūkininkų ūkių įregistravimo pažymėjimų blankų išdavimas savivaldybėms

Grįžti atgal

“Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2017 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. 3D-844 „Dėl Ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimų išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo Valstybės įmonė Žemės ūkio duomenų centras (toliau – ŽŪDC) nuo 2018 m. sausio 1 d. savivaldybių administracijoms išduoda Ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimo blankus (toliau – blankai).

Blankų išdavimo tvarka:

Rajono savivaldybės žemės ūkio skyriaus darbuotojas (toliau – užsakovas) ŽŪDC el. paštu [email protected] turi pateikti prašymą, nurodydamas reikalingą blankų kiekį. ŽŪDC darbuotojas ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo užsakymo gavimo dienos užsakovui el. paštu išsiunčia išankstinę sąskaitą faktūrą apmokėjimui.

Tik gavus patvirtinimą apie įmoką pagal išankstinę sąskaitą faktūrą, ŽŪDC darbuotojas išrašo sąskaitą faktūrą 2 (dviem) egzemplioriais po 1 (vieną) egzempliorių kiekvienai šaliai, paruošia užsakytus blankus ir apie tai telefonu ar el. paštu informuoja užsakovą.

Blankai išduodami užsakymą pateikusio užsakovo vadovui (pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą) ar jo įgaliotam asmeniui (pateikus galiojantį įgaliojimą ir asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą) adresu Vinco Kudirkos g. 18-1, Vilnius.

Scroll to Top